neděle 26. května 2013

Lámací brána

Z hlediska úspory místa uvažuji o dvoukřídlé lámací bráně. Nedávno jsem ji našel a vyfotil. Takto nějak by se to mělo vyrobit. Možná by mi stačilo jenom jedno lámací křídlo. No ještě uvidíme


























5 komentářů:

  1. Tento druh brány skutečně doporučuji. Sice mi ji vyráběl kolega ale myslím, že šikovnější jedinec to klidně zvládne sám. Lámací systém je v každém případě velmi praktický, máme bránu na zahradě a jsme spokojeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozměry ramen jsem si obkreslil na papír, mám to kompletní a chystám se to realizovat svépomocí

      Vymazat
  2. díky za detailní fotky, zrovna něco podobnýho realizuju na zahradě taky akorát v menšim

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    líbí se mi Váš blog. Je možné si u Vás zaplatit článek o knize se stavební tématikou? Vydal jsem tištěnou knihu, kterou prodávám zde:http://www.venkovskydum.cz/stavba-domu-svepomoci/
    Nabízím Vám 500,- za zveřejnění PR článku s odkazem na stránku, kde se kniha prodává. Jednu knihu bych Vám také zdarma zaslal:-)

    S pozdravem

    Vojtěch Valda

    vojta.valda@gmail.com

    OdpovědětVymazat