středa 26. srpna 2009

Stavíme zdi - 2

Výstavba se nám pěkně rozjela. Přibývalo to pod rukama. Až do soboty. V sobotu se ozvali moje záda a v neděli jsem byl vyautován a nadopován práškama. Prášky trochu pomohli, ale prospal jsem po nich celý dem. Jízda autem do práce je utrpení. U počítače musím klečet. Sedět nemůžu. V pondělí jsem navštívil svého doktora. Říká že plotýnka vyhozená není. Asi to simuluji.
Nicméně po správném užívání driáků se ve středu zadařilo. Záda jsem rozchodil, ale zvedačky převzal náš syn. Tak jsme mohli ve středu opět pokročit

Pan mistr zakládá rohy do dalších šárů. Mezi ně dozdívají nomádi cihle

Pomocný personál zírá

Pomocný personál odborně míchá lepidlo. Mně už je pěkně ouvej. Hltám prášky a snažím se moc nehýbat

Matýsek relaxuje

Chvíle oddechu před totálním kolapsem

Ve středu pokračujeme.

Já vyměřuji rozložení oken, Matěj zásobuje mistra a mistr tahne pátý šár. Teď už se pojedou okna. Zítra přivezou další tvárnice a objednám i překlady na okna a dveře. Až do pondělí mám dovolenou. Tak pojedeme na plný plyn

Budoucí vchod do baráku

Takhle se brousí tužky

Pátý šár kolem celého obvodu. Zítra sehnat mraky materiálu a pokračovat

Žádné komentáře:

Okomentovat