neděle 19. července 2009

A stále bazény

Po udusání materiálu, který nám zůstal z výkopů jme rozmístili přípojky vody a elektřiny do baráku. Vodu z vodovodního řádu máme hned za plotem. Již prve sem do tohoto místa umístil chráničku, do které se teď natáhla hadice.
Protože barák stojí v nejvýš položené části obce a je tu už slabý tlak vody, doporučili mi kluci z VAK dát silnější hadici na přípojku. Zakoupený průměr 32 jsem tedy vyměnil za 50. Doufám, že to bude stačit. 50-ka povede až za vstupní měřák do technické místnosti, kde se zredukuje na jeden coul, prožene se filtrem a po dalším zredukování do baráku.
Pro přívod elektřiny mám od hodin, které jsou umístěny u vchodu do baráku nataženy dvě 80-ky chráničky. Získal jsem je jako dárek od souseda (chtěl je vyhodit) nevadilo, že už nemají lanko na protažení kabelu.
Tento problém jsme řešili teď, před konečným zakopáním chrániček.
Zakoupené silonové péro se neosvědčilo. Do velké chráničky se začalo rolovat a po pár metrech se úplně šprajclo. Proto jme využili náhradní řešení. Přinesl jsem z domova vysavač. Sání jsme PET lahví zredukovali na průměr chráničky. Z druhé strany jsem pouštěl pevný tenký provázek na který byl připevněn malýmikroténový sáček. Daným způsobem jsme provlékly provázek oběma chráničkami. Jedna každá chránička má 20m. Nebyl s tím žádný problém. Tenká nitka se pak nahradila zednickým provázkem, který je z nějaké umělé hmoty a tudíž vydrží v chráničkách až do protahování kabelů.
Po provedení těchto příprav jsem nechal přivézt 4 tatry odvalu (frakce 0-22) a pozval pořádné pracanty. Nejdřív bag-nakladač TEREX, který všechen materiál narval do bazénů a pak bráchu, který mi ho pomohl srovnat a udusat do správné výšky





A jeden bazén je hotov

Žádné komentáře:

Okomentovat